ABOUT / FOLLOW // LABEL: TEXT STILL MOVING / CATEGORY: DIARY TRAVEL REPORT CREATION

se promener dans la rue de l'avenir





I imagine starting a new year like walking through a white space with nothing else than emptiness and openness. I find the idea of starting over with a blank page always so appealing that I definitely welcome two thousand thirteen.


What are your New Year's resolutions? One of mine is to blog more often. If there is something you would like to see more on this blog, let me know.


Happy New Year everyone!





7 comments:

  1. Een heel gelukkig en gezond 2013, Manon! :) Wat een mooie afbeelding! Ik zou wel meer outfits willen zien, die vond ik altijd zo prachtig van jou! Xxx

    ReplyDelete
  2. gelukkig nieuwjaar. ik vind de filmpjes die je maakt zo mooi en fijn. ook het bovenste gifje. maak je die in photoshop?

    ReplyDelete
  3. Wat mooi weer!
    Ik vind alles waarover je blogt fijn, doe wat je het liefst doet!

    ReplyDelete
  4. Happy new year! Ik mis wel een beetje de outfits maar voor de rest moet je je blog doorzetten zoals je nu doet! :) I love it!

    ReplyDelete
  5. Great blog!

    Would you like to follow each other?

    Happy New Year

    www.stylebyprice.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Gelukkig nieuwjaar!
    mooie foto's
    Trouwens ik vind je blog echt geweldig, vooral je outfits, foto's en filmpjes zijn heel mooi (eigenlijk alles dus).

    ReplyDelete
  7. Mijn voornemen is om eindelijk eens mijn blogger-blog fatsoenlijk in gebruik te nemen ;)

    ReplyDelete



© 2013 Manon a.k.a. Instant Flowers